FOLLOWERS

Contest Blog Sedap Mata Memandang :)

Yuhuuuu ~ Sekarang nih , tangan saya gatal sangat nak buat Contest . HIHI . Sebab sekarang nih , ramai blogger yang buat CONTEST , right ? Saya pun tergerak hati nak buat lah :D Ehh , dari mana saya dapat Tajuk tuh ? Okay , semalam saya dok pikir pikir nak taruk nama Contest apa . So , saya dah dapat satu Tajuk yang diberiblog sedap mata memandang :) HUHU . Saya dah taktau nak cakap apa lagi . Nak tengok syarat syaratnya ? Ala , syarat2 nya senang jeh . HAHA . Sebab saya bukan lah tuan blogger yang berserabut :P HOHO ~


Ini syarat syaratnya -->

1. Kepada semua blogger , tak kira lelaki ataupun perempuan :)
2. Follow lah blog saya , biar senang awak semua tahu tentang Contestnih dari semasa ke semasa :)
3. Buat satu entry dekat blog anda tentang tajuk contest sedap mata memandang :) letak kan sekali banner contest nih jugak yer :D
4. Bila dah siap , sila tinggalkan link anda di ruangan comment :)
5. Tag kan dekat blogger blogger yang lain . Pastikan mereka tahu :)






by:-Dieyla afandi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan